Адміністрація навчального закладу


Панченко Алевтина Геннадіївна

директор школи

/Files/images/getImage.jpg
Панченко Алевтина Геннадіївна - ЗАСЛУЖЕНИЙ ПРАЦІВНИК ОСВІТИ УКРАЇНИ, ВЧИТЕЛЬ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ,ВЧИТЕЛЬ - МЕТОДИСТ, ВІДМІННИК ОСВІТИ, ПЕРЕМОЖЕЦЬ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ "ДИРЕКТОР ХХІ СТОЛІТТЯ", ВЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Державні нагороди, звання: Почесна грамота Міністерства освіти України, 2000 р., нагрудний знак «Відмінник освіти України», 2002 р., Почесна грамота міськвиконкому Миколаївської міської ради, 2008 р., Почесна грамота Миколаївської обласної ради, 2010 р., нагрудний знак «Василь Сухомлинський», 2011 р., Подячний лист міського голови,2011 р., Почесна відзнака Миколаївського голови "За заслуги перед містом Миколаїв",2013 р., Лауреат ІІ Премії благодійного фонду "Вдячність. Визнання. Надія" імені Лупашко Олени Миколаївни, 2014 р., Почесна грамота міського голови, 2014 р., дипломант Всеукраїнського конкурсу "Школа ХХІ століття", 2014 р., Грамота генерального директора видавництва "Шкільний світ", 2014 р.

Почесна Грамота Миколаївської міської ради -2015 р., Грамота Верховної Ради України «За заслуги перед Українським народом» - 2016 р., відзнака Миколаївської обласної ради «За заслуги перед Миколаївщиною» ІІ ступеня - 2017 р., Подяка Народного депутата України Б.Ю.Козиря – 2019 р.

Панченко Алевтина Геннадіївна має всі необхідні якості керівника. Ділова, цілеспрямована, вміє знаходити розуміння, як серед педагогічного колективу, так і серед батьків. Володіє чіткою системою роботи з педагогічними кадрами, в основі якої високі вимоги до особистості, професіональних якостей та педагогічний такт.

Головне в управлінській діяльності Панченко А. Г. – це робота з педагогічними кадрами, найважливішими елементами якої є: система загальної та професійної підготовки, створення позитивного психологічного клімату, згуртування колективу, моніторинг результатів, політика участі в досягненні успіху та ін.

З метою ефективного та продуктивного досягнення результатів роботи Алевтина Геннадіївна створює в педагогічному колективі необхідні умови для саморозвитку та реалізації творчого потенціалу педагогів. Стосунки між директором і підлеглими будуються на демократичних засадах, стимулюється творчість вчителів, створюються умови і надаються всі можливості для їх успішної атестації.

Має високий рівень теоретичної та методичної підготовки, на уроках використовує різні форми і види роботи, уміло поєднує процес навчання учнів із вихованням.

Панченко А. Г. активно бере участь у впровадженні профільного навчання, в оновленні змісту освіти і підвищенні його якості.

Як директор, вміло організує реалізацію права кожної дитини на освіту, забезпечує готовність випускників школи до подальшої освіти.

Основна ідея діяльності Алевтини Геннадіївни – створення правового поля та його удосконалення на основі суб’єкт – суб’єктних відношень між усіма учасниками навчально-виховного процесу, виховання конкурентоспроможного громадянина правової демократичної держави. Головна фігура школи – учень, який на рівних з вчителями і батьками бере участь у шкільних, районних, міських, міжнародних заходах. Учні працюють у Раді школи, вносять свою частку у визначення основних напрямків розвитку навчального закладу, затвердження робочого плану школи, шкільних положень.

Щорічно школа має переможців Всеукраїнських конкурсів «Лелека», «Гринвіч», «Кенгуру», «Соняшник», «Левеня», «Колосок», «Кришталева сова», «Пазл». Школа бере активну участь у всіх районних та міських учнівських акціях та пошуково-дослідницьких справах.

Панченко А.Г. приділяє особливу увагу всім формам роботи з батьківською громадою та педагогічного колективу.

Алевтина Геннадіївна має активну життєву позицію, високо відповідальне відношення до отриманих справ.


Георгейко Валентина Віталіївна

заступник директора з навчальної роботи

/Files/images/vesna2023/изображение_viber_2023-03-23_15-29-08-381.jpg Освіта : вища.

Посада : вчитель початкових класів, англійської мови

Георгейко Валентина Віталіївна - творчо працюючий учитель. Відмітна властивість її роботи - наполегливе, цілеспрямоване виховання в учнів бажання вчитися. Вчити всіх, допомогти учням відчути свою самоцінність - головний принцип її педагогічної діяльності. Створює розвивальне середовище в освітньому процесі з метою досягнення оптимальних результатів у загальному розвитку школярів.

Освітньо-пізнавальну діяльність на уроці будує на основі дидактичних принципів розвиваючого навчання, з урахуванням вимог до сучасного уроку: створення педагогічної ситуації успіху на уроці, що дозволяє кожному учневі проявити ініціативу, самостійність; створення проблемних ситуацій, складання й обговорення плану майбутньої роботи разом з учнями; стимулювання учнів до висловлювань без остраху помилитися, отримати неправильну відповідь.

Залучає батьків у спільну діяльність.

Володіючи методикою початкового навчання, учитель творчо підходить до вибору методів, прийомів роботи: частково-пошуковий, рольової-ігровий , метод творчого читання, самостійної роботи; проблемні питання або створення навчальної проблеми, порівняльний аналіз, пізнавальні ігри

Учні Валентини Віталіївни виявляють активність в колективних творчих справах класу, школи.

Користується повагою серед учнів, батьків, педагогів школи.


Вінтовкіна Інесса Юріївна

заступник директора з виховної роботи

/Files/images/2023/Рисунок1.jpg

Вчитель музичного мистецтва і художньої культури.

Вчитель вищої категорії, вчитель-методист.

Переможець фахового Всеукраїнського конкурсу «Парк педагогічної творчості», дипломант обласного фахового конкурсу «Досягнення педагогічних працівників Миколаївщини» .

Під керівництвом вчителя учні навчального закладу виконують складні проектно-пошукові роботи краєзнавчого спрямування «Духовна скарбниця народу Миколаївщини», із зазначеними роботами приймають участь у конкурсах (переможці Всеукраїнського конкурсу науково-пошукових робіт учнівської та студентської молоді нагороджені Дипломом МОН України ; лауреати міських конкурсів учнівських пошуково-дослідницьких робіт краєзнавчого напрямку 2010, 2011р.р. тощо).

Активна участь учнів у проведенні дослідницької, проектної, пошукової роботи дає позитивні якісні результати: діти цікавляться культурою національних меншин міста Миколаєва, відчувають необхідність її вивчати, васказують думку про те, що етнокультурні традиції необхідно застосовувати не тільки у процесі навчання, а і у повсякденному житті; отримали цікаві знання про зміст культури національних меншин Миколаївщини. Використання у повсякденній діяльності сучасних методів роботи сприяють інтелектуальному розвитку дітей, розкриттю талантів, здібностей, свого «я», самовизначенню учнів як важливої частини шкільного колективу, вихованню справжнього громадянина з сформованими національними і громадянськими компетентностями, вихованню небайдужого патріота свого міста та своєї Держави.


Гордєєва Оксана Володимирівна

заступник директора з навчально-виховної роботи

/Files/images/vesna2023/IMG_2866.jpg Освіта: вища

Посада: Вчитель історії та суспільствознавства.

Керівна посада : заступник директора з навчально-виховної роботи.

Вчитель вищої категорії, звання: "Старший вчитель".

Оксана Володимирівна працює творчо, спираючись на новаторські методи і перспективний педагогічний досвід, навкоо себе створює атмосферу зацікавленості та спільного пошуку вирішення проблем навчання.

В процесі формування компетентностей учнів, особливу увагу приділяє розвитку творчого, особистісного мислення учнів, виховує відповідальність особистості за свої дії. Активно використовує різноманітні форми і методи активізації пізнавальної діяльності учнів. Працює над впровадженням прогресивних технологій, форм і методів навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 2180