Навчальні платформи
Gios: інтерактивна платформа для навчання математики
Сайт Gios
Математика-конспекти уроків
Ерудит.нет
Конспекти уроків, сценарії виховних заходів, підготовка до ДПА та ЗНО 2020
Навчальний сайт з математики
Найкращі інтернет-ресурси для вчителів інформатики
OnlineTest Pad
Освітній проєкт "На урок"
LearningApps.org
Підвищення кваліфікації в 2019-2020 н.р. вчителя Мальнєвої Г.Ф.
1.Заняття школи зростання фахової майстерності педагога «Технологія дистанційного навчання інформатики».25.09.19
2.Підвищення кваліфікації в МОІППО за компетентнісно та діяльнісно орієнтованим модулем «Захист прав людини в Інтернеті».31.10.2019
3. Заняття школи зростання фахової майстерності педагога «Розв’язування олімпіад них задач».22.11.2019
4. Підвищення кваліфікації в МОІППО за компетентнісно та діяльнісно орієнтованим модулем «Бази даних.I частина (Проектування та створення реляційної БД)».12.12.19
5. Підвищення кваліфікації в МОІППО за компетентнісно та діяльнісно орієнтованим модулем «Бази даних.II частина (Робота з об’єктами БД, мова SQL)».17.12.19
Результати Всеукраїнської інтернет-олімпіади з інформатики
На Урок
2019-2020
№ | Клас | Кількість учасників | Переможці | Сертифікат учасника | ||
Диплом I ступеня | Диплом II ступеня | Диплом III ступеня | ||||
9-А | 6 | - | - | 3 | 3 | |
11-А | 16 | 4 | - | 6 | 6 | |
6-А | 15 | 1 | 2 | 3 | 9 | |
6-б | 7 | 4 | 3 | - | ||
всього | 44 | 5 | 6 | 15 | 18 | |
26 |
Зустріч педагогів Миколаївщини з Жуком Олександром Анатолійовичем, переможцем премії
Global Teacher Prize Ukraine – 2018
13 грудня 2018 року на базі Миколаївської спеціалізованої І–ІІІ ступенів школи № 22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу Миколаївської міської ради проводилася зустріч із Жуком Олександром Анатолійовичем, учителем інформатики комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради, переможцем премії Global Teacher Prize Ukraine – 2018.
Із вступним словом до присутніх звернулися Шуляр Василь Іванович, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО, заслужений учитель України, директор Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, та Комісарова Людмила Олексіївна, заступник директора департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації – начальник управління науки, координації діяльності вищої та професійно-технічної освіти і кадрового забезпечення.
Кремінь Тарас Дмитрович, народний депутат України, голова підкомітету з освіти Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти, член колегії Міністерства освіти і науки України, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО, кандидат філологічних наук, доцент, у вітальному слові побажав освітянам плідної співпраці та висловив сподівання на те, що захід буде корисним як для освітян області, так і для гостя – Жука Олександра Анатолійовича.
Під час зустрічі Олександр Анатолійович поінформував педагогів про особливості конкурсних випробувань премії Global Teacher Prize Ukraine, поділився з учасниками заходу досвідом роботи щодо організації участі своїх вихованців у всеукраїнських та міжнародних освітніх проектах, провів майстер-клас, у ході якого ознайомив присутніх із авторськими підходами, формами і методами роботи з учнями.
У межах заходу проведено круглий стіл «Сучасні тренди розвитку системи загальної середньої освіти», у рамках якого педагоги обмінялися ідеями щодо впровадження новітніх освітніх трендів у закладах загальної середньої освіти області.
Участь у методичному марафоні "Педагогічне ноу-хау"
Виступ на педраді
Інтерактивне навчання як засіб формування інформаційно-комунікаційної компетентності здобувачів освіти
Методичний проект "Формування самоосвітньої компетентності в процесі реалізації наскрізних змістових ліній".
Виховання екологічної культури на уроках інформатики.
Презентаційний меседж "А я роблю так..."
Методичний марафон "Педагогічне ноу-хау"
Урок на запрошення
Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей на прикладах задач з різних предметних галузей(математика, хімія, біологія)
Для шкіл змінять норми використання комп'ютерів
Санітарні норми для використання комп’ютерної техніки в Україні застаріли і не враховують зміни в технічних характеристиках, що відбулися за останній час. Про це сказала міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час зустрічі з освітянами однієї з одеських гімназій.
«Зараз ми у міністерстві спільно із МОЗ працюємо над зміною санітарних норм для використання комп’ютерної техніки в Україні. Вони застаріли, більшість характеристик техніки, що зумовлювали саме такі правила, змінилися. Чинні санітарні норми не сприяють ні освітньому прогресу, ні здоров’ю учнів – школярі просто розуміють їхню абсурдність і, зокрема, тому не виконують взагалі жодних правил у користуванні технікою», – пояснила міністр.
За її словами, використання ґаджетів та різноманітних освітніх аплікацій у школах також обмежені саме цими нормами.
«Як і друк якісно нових підручників, де ми маємо інші, але схожі по духу та старості вимоги», – додала Лілія Гриневич.
Вірус цифрового слабоумства
(всім батькам на замітку)
Сьогодні весь світ збожеволів на гаджетах: смартфонах, планшетах та іншій цифровій техніці. Разом з ними у світ проникає вірус цифрового слабоумства. І це не жарт, це діагноз. У 2007 році фахівці помітили, що з кожним роком все більше дітей — представників цифрового покоління страждають розладом уваги, втратою пам’яті, низьким рівнем самоконтролю, когнітивними порушеннями, пригніченістю і депресією.
Дослідження показують, що в мозку представників цифрового покоління спостерігаються зміни, схожі на ті, що з’являються після черепно-мозкової травми або на ранній стадії деменції — слабоумства, що розвивається в старечому віці. У це складно повірити, але середньостатистичний семирічний європеєць вже провів біля екранів більше року свого життя (по 24 години на добу), а 18-річний — більше чотирьох років!Хочеш сказати, що зараз зовсім інші діти?
Так, діти інші, але мозок у них такий же, що був у людини тисячу років тому, — 100 мільярдів нейронів, кожен з яких пов’язаний з десятьма тисячами собі подібних.Мозок потрібно розвивати і годувати. Всі наші думки, дії, рішення складних завдань і глибокі роздуми залишають слід у нашому мозку.«Ніщо не може замінити того, що діти отримують від власного, вільного і незалежного мислення, коли вони досліджують фізичний світ і стикаються з чимось новим», — стверджує британський професор психології Таня Бірон.Ти будеш шокований, але з 1970 року радіус активності дітей (простору навколо будинку, в якому діти вільно досліджують навколишній світ) скоротився на 90%!
Світ стиснувся до екрану смартфона. Діти забули і, що ще гірше, просто не знають, як це — бігати під дощем, пускати кораблики, лазити по деревах або просто розмовляти один з одним. Вони годинами сидять, уткнувшись в свій смартфон.
А адже їм необхідно розвивати свої м’язи, знати про ризики, які приготував для них світ, і просто взаємодіяти зі своїми друзями. «Дивно, як швидко сформувався зовсім новий тип середовища, де смак, нюх і дотик не стимулюються, де більшу частину часу ми сидимо біля екранів, а не гуляємо на свіжому повітрі і не проводимо час у розмовах віч-на-віч», — говорить Сьюзан Грінфілд. Нам, безперечно, є про що хвилюватися.Мозок формується, коли є зовнішні стимули і чим більше їх буде — тим краще для мозку.
Тому дуже важливо, щоб діти досліджували світ фізично, але не віртуально. Це потрібно зростаючому мозку, як і тисячу років тому. Також дитині потрібен здоровий і повноцінний сон. Але сучасні діти не здатні вийти з Інтернету і відірватися від комп’ютерних ігор.
Це сильно скорочує тривалість їх сну і веде до порушень. Яке може бути розвиток, коли ти втомлений і в тебе болить голова, а шкільні завдання ніяк не лізуть в голову?!Ти запитаєш, як цифрові технології можуть змінити мозок дитини? По-перше, кількість зовнішніх стимулів обмежується через одноманітного проведення часу в Інтернеті.
Дитина не отримує необхідного їй досвіду, щоб розвинути досить важливі ділянки мозку, які відповідають за співпереживання, самоконтроль, прийняття рішень… А те, що не працює, відмирає. Адже у людини, який перестав ходити, атрофуються ноги? Діти не звикли запам’ятовувати інформацію — їм простіше знайти її в пошукових системах. Ось тобі і проблеми з пам’яттю. Вони її зовсім не тренують.Думаєш, що діти стали набагато розумнішими завдяки Інтернету?
А чи знаєш ти, що нинішні одинадцятирічні виконують завдання на такому рівні, який демонстрували восьми – або дев’ятирічні діти 30 років тому. Дослідники відзначають, що однією з основних причин цього є життя у віртуальному світі. «Я побоююся, що цифрові технології инфантилизируют мозок, перетворюючи його на подобу мозку маленьких дітей, яких залучають тріскучі звуки і яскраве світло, які не можуть концентрувати увагу і живуть цим моментом», — говорить Сьюзан Грінфілд.Але ти ще можеш врятувати своїх дітей!
Досить просто обмежити час користування всілякими гаджетами. Ти будеш здивований, але Стів Джобс, гуру цифрової індустрії, саме так і робив. Його діти не користувалися айпадом взагалі, а інші гаджети їм заборонялося використовувати ночами і у вихідні дні.Кріс Андерсон, головний редактор американського журналу «Wired», один із засновників 3D Robotics, також обмежує своїх дітей у використанні гаджетів. Правило Андерсона — ніяких екранів і гаджетів в спальні! «Я, як ніхто інший, бачу небезпеку надмірного захоплення Інтернетом.
Я сам зіткнувся з цією проблемою і не хочу, щоб ці ж проблеми були у моїх дітей». Сини творця сервісів Blogger і Twitter можуть користуватися своїми планшетами та смартфонами не більше 1 години в день, а директор OutCast Agency, обмежує використання гаджетів у будинку 30 хвилин в день. Його молодші діти зовсім не мають гаджетів.Ось тобі і відповідь на питання «що робити?». Подбай про підростаюче покоління, пише джерело.
Подумай, яке майбутнє їх чекає через 10-20 років, якщо вони сьогодні проводять півдня перед екранами своїх суперсучасних гаджетів.
http://nikolaev-inf.at.ua/2014-2015/zmini_do_nakazu_programa_5-9-nmo-895-1.pdf
http://nikolaev-inf.at.ua/5-klas/post_derzh_stan.doc
Бобер-2017
Вітаємо переможців Міжнародного конкурсу з інформатики
та комп'ютерної вправності «Бобер - 2017»!!!
Школа | Код школи | К-ть учасників | Шлях | Добрі | Відмінні | Якість |
ЗОШ №17 | 140 917 | 7 | 140917 | 2 | 1 | 43% |